SAFATA DECORADA AMB WASHI TAPE

Per Nadal em van regalar una safata amb un davantal, uns agafadors, i un drap de cuina (no sé perquè serà), tot a joc i molt bufó. La safata a més, té una bona mida per a dur les tasses de cafè al sofà. Genial.


Però quan vaig treure tot lo que hi anava col·locat em vaig trobar amb la sorpresa de que no estava acabada, hi havia la fusta sola i a més sense pintar. Jo la feia servir igualment, però sempre pensava en idear alguna cosa per tal de que es veiés acabada. No sabia si envernissar-la, pintar-la, folrar-la de paper...
Mireu quina fila que feia...


Al final m'he decidit, l'he folrat amb washi tape, la cinta japonesa que ja havia utilitzat pel suport per a carregar el mòbil i la cistella de plàstic.


He agafat dues cintes diferents i he anat fent tires de biaix alternant els colors...


Ara vermell, ara gris, ara vermell, ara gris...


...sense parar fins acabar de folrar tota la safata.


Fàcil ehhh! Amb una mica de paciència de seguida està fet. I només ens quedarà tallar amb un cutter les rebaves de cinta que sobresurten, bé jo a falta de cutter he utilitzat les mateixes tisores obertes. I ja està.


Ja podem posar-hi les tasses i servir el cafè per a prendre'l tranquils al sofà.


El voleu sol o amb llet?


I sabeu què? Quan es taqui o em cansi d'aquesta safata, trauré les cintes i les canviaré per unes altres de diferents. Així variaré i semblarà que estreni safata nova. Què us sembla la meva idea?

Ah i podeu penjar les fotos de lo que feu vosaltres amb el washi tape al facebook del TOT FET A CASA!












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada