PRESENTACIÓ

Quan comença un nou any tothom ens fem una sèrie de propòsits, que si faré això, que si faré allò, i moltes vegades es queden en això, en propòsits i res més. Però jo aquest any si que me n'he fet un de propòsit, un de bastant ambiciós (per a mi, per a d'altres serà una minúcia) i que m'implicarà tenir constància, dedicació i força de voluntat, tot un repte. I bé aquí us el presento, el meu Bloc TOT FET A CASA.

Ja fa temps que en el meu temps lliure vaig fent cosetes, "a casa" ja siguin per menjar, decorar, regalar, guarnir, utilitzar... i m'he proposat d'endreçar-les una mica i poder-les compartir amb vosaltres.

O sigui que en el TOT FET A CASA hi podreu trobar receptes, manualitats, bijuteria, reciclatge, xocolata, bombons, guarniments de Nadal o que no siguin de Nadal, peces de ganxet, pastissos, fondant, cookies, cupcakes, i tot un munt de coses que he anat fent i que faré.

Intentaré anar seguint l'any i anar penjant tot allò que vagi fent, i alhora aniré penjant també tot de cosetes que ja he anat elaborant. Aquests són els meus propòsits.

O sigui que espero que us agradi, que us sigui d'utilitat i que si necessiteu algun aclariment o voleu suggerir-me alguna cosa, no ho dubteu, poseu-vos en contacte!

3 comentaris:

  1. Moltes Felicitats per la teva iniciativa. Gràcies per voler compartir la teva creativitat amb els que ens agrada les coses fetes a casa. Ja estic impacient per anar veient les teves genialitats. Molta sort en la teva nova aventura com a "blogger".

    ResponElimina
  2. He llegit algunes coses i a part de quedar al·lucinada, em pregunto d'on treus el temps per fer tantes coses variades i boniques!!! Moltíssimes felicitats!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Anna! Quan tinc estonetes vaig fent coses, m'agrada estar activa, he, he.
      Una abraçada.

      Elimina